Ik heb een keer iemand gezien die een spray had met extra zwart pigment. Maar weet helaas niet meer welke dit was... Weten jullie deze spray of een andere die goed is?
Ik heb een Gelders paard, ook een zwarte staart. Ik gebruik gewoon de Anti klit spray van de Divoza; http://www.divoza.com/collectie/paard/g ... spray.html . Deze is inclusief glansspray, ik vind het zelf een hele fijne spray en krijg het ook goed uitgekamd.
Cowboy magic kan ik aanraden! Werkt perfect Maar het is wel prijzig!
DaraBariton
Geplaatst: 27-01-15 21:43
Ik heb vaak die oranje fles van sectolin 1ltr in verhouding goedkoop en erg goed vind ik zelf. En nu voor de 2e keer agrivet die beviel ook prima (agradi)
DaraBariton
Geplaatst: 27-01-15 21:49
sofiexx schreef:
ik gebruik gewoon antiklit van de action gezien de dikte van de staart en lengte van de manen scheelt dit heel veel geld.
Zo'n sprayflesje merk hegron? Zit volgens mij 150 ml in. Is dan een grote fles paarden antiklit niet goedkoper?
Cowboy Magic, de manen en staart zijn binnen no time babyzacht en uit de klit!
SCC
Geplaatst: 29-01-15 15:21
zomers wassen met wasverzachter om het lekker zacht en pluizend te maken. en verder vooral Cowboy Magic gebruiken. (doe ik al zo'n 4 jaar bij een shetlander met de manen tot onder de knie zo lang)