Dit is m'n eerste topic sinds jaren, dus ik
Hoop dat het een beetje duidelijk is. Ook
Woon ik in Canada, mijn telefoon verbeterd me
Dus zo nu en dan in het engels

En mijn Nederlands schrijven is niet al
Te best meer

Ik heb nu een kans om een mooie stal met
flink Wat grond te huren. Er moet alleen Nogal wat aan gebeuren. Geen problemen
Mee! Heb Er veel zin in. Er is al omheining en een Bak. Nu Wil ik bij elke stal een stuk "muur" eruit halen en turnouts van een paar meter maken, zo dat ze altijd een beetje rond kunnen wandelen en frisse lucht hebben. Zomers kunnen ze 24/7 naar buiten of
's nachts op stal als de eigenaren dat Graag willen.
Maar nu; Wil ik natuurlijk ook een paddock maken zodat de paarden s winters ook rond kunnen lopen/spelen en dergelijke. Ik heb 11 stallen, dus 1 grotere paddock of 2 iets kleiner (of 3?) Nu mijn vraag: wat zouden jullie doen en hoe groot zou zo'n paddock Moeten zijn? (Per paard?) Om Er een hele dag in te staan? Zouden jullie een stuk bestraten in de paddock zodat ze altijd een droog stuk hebben om te staan? Als het heel hard regent gaan ze Er sowieso niet uit. Ook omdat ze dan die turnouts aan stal hebben. En ze worden elke dag getrained. Of ik kan per stuk land misschien een paar paarden Er uit Gooien. . Ik weet het niet.
Ik ga voor meerdere slow feeders zorgen voor in de paddocks, zodat ze het grootste gedeelte van de dag wat te knabbelen hebben. Iemand ideeen? Ik heb vrij veel grond om mee te "spelen".