De pony staat bij een pension stal, hij eet dus zijn stal leeg. Hij staat nu op strokorrels maar dat is echt een plakkaat geworden. Vlas zou beter zijn maar dat kan de eigenaar van de stal niet afvoeren. Iemand een tip.hoe ik bv het vlas kwijt kan?
Hoeveel is veel hooi, 4 x zegt me nog niks, hoelang staat je pony te eten? Zoals ik het lees verveelt je pony zich, ren jolly bal vervangt het buiten staan en spelen met soortgenootjes geenszins , naar buiten met een vriendje en langer niet de ene dag een kwartier en de andere dag 2 uur...
Geplaatst: 20-01-15 14:56
Nóg langer naar buiten, dit is duidelijk verveling. Je kunt wel aan symptoombestrijding gaan doen door er allemaal speelgoed bij te doen, maar daar wordt hij in zijn hoofd niet rustiger van. Uiteindelijk is hij uitgekeken op het speelgoed en komt het volgende probleem: weven, stalknagen, etc. Dus de enige oplossing is dat hij moet kunnen bewegen en het liefst in combinatie met grazen. Dat houdt in: of het weiland op en als dat niet kan met plukken hooi in een grote paddock.