De tegels zouden inderdaad ook een optie kunnen zijn.
Ik heb in mijn andere schuilstal van die rubberen matten liggen (alleen moeten we die van de zomer nog eens verleggen want ik zit met een paar diepe gaten onder de matten waardoor het vocht erin blijft staan).
Ook heb ik een aantal jaar geleden eens gehoord achter staltegels en die zouden mij toen voor een schuilstal van 12m² 600€ gekost hebben...
Dat vind ik toch net iets meer geld dan ik nu betaald heb voor 5 zakken stro korrels, ik ben er in totaal 10 gaan halen (dan zijn ze goedkoper, dacht iets van 5,10€ per zak),
Dus verdeeld onder mij en mijn vriendin was het 25€ voor 5 zakken, dat vind ik dan toch nog redelijk meevallen.
Mijn lesgeefster liet ook ineens een pallet komen, zodat het nog voordeliger is.
En uiteindelijk 'rotten' die korrels niet weg, ze vergaan, want anders zou mijn schuilstal nu ook al moeten meuren als de pest 
En daar zijn vorig jaar na de winter ook een paar kruiwagens zand opgegooid.
Zal straks eens kijken of ik een foto heb, heb jammer genoeg geen Voor foto gemaakt maar wel eentje van vlak nadat de korrels erop lagen, ik ga proberen een aantal dagen bij te houden.