Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Ik bijvoorbeeld ga met die pony op kamp, koop er ontzettend veel voor, ben de enige die haar nog beweging geeft enzovoort
Citaat:maar toch komt er geen verandering in onze band. De laatste maanden gaat het steeds slechter en slechter, we geraken niet vooruit. Ik heb het gevoel alsof ik geen doel heb omdat ik niks meer kan bereiken met haar...
_sharonnn schreef:Tja het is niet voor iedereen zo makkelijk _Dreamer, mijn paard is weg in bruikleen vanwege m'n studie. En dat is de juiste beslissing geweest, ik kan niet iedere dag heen, het is een lastige combi (voor mij) als je het druk hebt met school en misschien ook nog werk.
Wat betreft ts, ik denk dat je, je keuze al hebt gemaakt en zou op zoek gaan naar iets anders
Anoniem schreef:_sharonnn schreef:Tja het is niet voor iedereen zo makkelijk _Dreamer, mijn paard is weg in bruikleen vanwege m'n studie. En dat is de juiste beslissing geweest, ik kan niet iedere dag heen, het is een lastige combi (voor mij) als je het druk hebt met school en misschien ook nog werk.
Wat betreft ts, ik denk dat je, je keuze al hebt gemaakt en zou op zoek gaan naar iets anders
Is bij ons ook ter sprake gekomen, maar ik vertikte het om d'r te verleasen of een bijrijder te nemen. Het is dan ook even goed mis gegaan en heb met een bijna burn-out gezeten. Vervolgens toch een bijrijder, waar ik na een maand alweer mee gestopt ben omdat ik er doodongelukkig van werd. Nu maak ik lange dagen, zeker als ik ook nog moet werken (6:00 tot 23:00 ongeveer op z'n langst), maar ik ben er inmiddels aan gewend en red me welDus het kan wel, zal alleen een hele hoop plannen worden ts
Het kan, maar als ik dan heel eerlijk ben zou ik wel zeggen, wacht anders tot het 2e jaar van je studie? Kan je goed kijken of het haalbaar zal zijn of niet?
Maar ik ben gewoon benieuwd ts waarom je nu al verwacht dat het je niet gaat lukken?
Loei schreef:TS, ik snap je heel goed! Ik zit in precies dezelfde kwestie op dit moment. Ik ben het bijrijden van paarden echt zat en ben toe aan iets voor mijzelf. Helaas kan ik mij dat nog niet verantwoorden en ben ik voorlopig gestopt met het leasen en bijrijden van andere paarden. Ik had ook nooit een ´doel´ meer en zat altijd verbonden aan de regels van de eigenaar. Logisch natuurlijk, maar op een gegeven moment ben je het gewoon zat en wil je wat voor jezelf.
Anoniem schreef:Ahh op die manier!
Dan zou ik zeggen, probeer tijdens je studie is elke dag naar Sirry te gaan? Dan komt je er vanzelf achter of het haalbaar is! Of heb je met een eigen paard de mogelijkheid hem/haar dichterbij te zetten? En stel je paard komt elke dag buiten, krijgt gewoon zn eten, dan is het echt niet erg als je een keer een dagje niet komt, zolang iemand anders dan maar voor de nodige dingen zorgt om zo maar te zeggen
_sharonnn schreef:Anoniem schreef:Ahh op die manier!
Dan zou ik zeggen, probeer tijdens je studie is elke dag naar Sirry te gaan? Dan komt je er vanzelf achter of het haalbaar is! Of heb je met een eigen paard de mogelijkheid hem/haar dichterbij te zetten? En stel je paard komt elke dag buiten, krijgt gewoon zn eten, dan is het echt niet erg als je een keer een dagje niet komt, zolang iemand anders dan maar voor de nodige dingen zorgt om zo maar te zeggen
Persoonlijk vind ik die instelling niet goed![]()
Je neemt een paard als je daarvoor de tijd hebt, niet met de gedachte:"woensdag kan ik eigenlijk niet en soms zondag ook niet, maar dan wil ..... vast wel voor me heen."
Dat is gebaseerd op dit verhaal, gezien ts aangeeft niet genoeg tijd te hebben.