IK heb een verzorghaf. Ze is 13 jaar.Ik rij op een manege niet in mijn dorp. Maar de stad langs het dorp waar ik woon. En daar rijd ik op paarden.
maar ja, m'n verzorg haf staat bij mijn oom. En in Het dorp waar ik woon is ook een manege voor mensen met een eigen paard enzo. Daar heb je om de maand wedstrijd. kei leuk dus.
Mijn nicht en 2 andere meisjes rijden daar dus ook met een haflinger, ook van mijn oom. ( ze staan bij elkaar) en dus is mijn vraag : wat zouden jullie doen, naar de manege in mijn dorp met mijn verzorg haf en de meisjes?? of in Venlo (waar de manege is ) op de paarden blijven rijden??IK rijd op zaterdag en/of zondag op mijn verpzorg haf met de 2 meisje s( nicht kan bijna nooit ) in het bos enzz.. Maar toch ik wete het nog niet. Het lijkt me wel leuk met mijn verzorg haf want met sinterklaas gaan we a;tijd met de paarden hem op halen(alleen haffies) en allemaal andere leuke dingen. groetjes suus.. (lang verhaal)
Dan leer je dingen op je eigen (verzorg-)paardje en die leert dan samen met jou mee..