Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Murosch schreef:Ik heb een hele lieve leverancier gevonden die mij elke maand 2 van die grote balen brengt. Ik heb niet zoveel ruimte voor opslag dus dit is ideaal. Kost me 40 euro per baal incl bezorgen (hij moet 25 km rijden om hier te komen). Ik ben er echt heel erg blij mee maar het heeft ook wel wat voeten in aarde gehad en ik heb een poos gezocht voordat ik bij hem terecht kwam. Misschien toch gewoon doorzoeken, rondvragen, marktplaats in de gaten houden enz. Zo is het bij mij uiteindelijk ook gelukt.
Kaitlyn schreef:Is er niemand in de buurt die een auto met aanhanger heeft en je wil helpen?
Shirley schreef:Dat is een heel mooie prijs, zeker inclusief bezorgen, Murosch!
Hoe zwaar zijn ze dan?
Koekeroekus schreef:Zit er niet een boertje of iets in de buurt? Bij ons.(oosten) komt de leverancier gewoon 1 of twee balen hooi brengen van 400 kilo. Doet helemaal niet moeilijk.
Alleen een tip: als je 5 balen van 400 kilo wil zou ik ze niet binnen leggen. Binnen gaat alles heel snel broeien en schimmelen. Daarom nemen wij er steeds maar twee.
juval schreef:en je hebt alle boeren en loonwerkbedrijven in de buurt al gevraagd? kan me niet voorstellen dat niemand je even wilt helpen (tegen vergoeding), lastig probleem hoor
Shirley schreef:Heerlijk!
Ik betaal hier voor die kleintjes 6 euro, gaat inderdaad belachelijk hard...
RianneH schreef:Wij kregen het eerst via een boer in de buurt, maar die pakken waren altijd smerig. Toen zijn we over gegaan op de fouragehandelaar, maar de kwaliteit van de kuilbalen vallen nog steeds tegen. Uiteindelijk via via bij een hobby boer terrecht gekomen die geweldig spul leveren en ook nog eens komen zodra we wat nodig hebben![]()
Maar mijn vraag is eigenlijk, waarom moet het particulier? Wij konden gewoon een klein aantal pakjes hooi of maar 3 pakken kuil bestellen, kwamen ze altijd brengen zonder extra kosten.