Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:het gaat niet om een paar meters maar 2 HA dus dat heb je niet in orde voor een paar tientjes. En er staat geen deugdelijke omheinging anders ontsnapte hij niet.
Ze hebben hiervoor altijd grote pony's gehad. Die duiken niet even snel onder een hek van anderhalve meter.
[***] schreef:Maar eigenlijk staat het gewoon in je contract? Als er door jouw toedoen iets kapot gaat, dien je dat te repareren. Jouw pony maakt het draad stuk dus dien jij dat te repareren?
Yinnar schreef:[***] schreef:Maar eigenlijk staat het gewoon in je contract? Als er door jouw toedoen iets kapot gaat, dien je dat te repareren. Jouw pony maakt het draad stuk dus dien jij dat te repareren?
Nee!! Het draad is niet kapot. Waar lees je dat? Er is niets kapot. Hij floept er ergens doorheen maar waar kunnen we niet vinden. Alles is nog in takt alleen het wordt wat makkelijker omdat er alleen een plank van boven zit.
Yinnar schreef:Ik krijg heel veel antwoorden maar ik kan er helaas weinig mee. Ik heb een huurcontract en wil alleen weten wie is verantwoordelijk voor de omheining?
Ik dacht hier misschien een goed antwoord te krijgen maar ik krijg het gevoel eerder aangevallen te worden. Het is gewoon een vraag. Ik denk dat ik het maar neerleg bij mijn rechtsbijstand. Ik laat jullie wel weten wat het antwoord is. Dan weten we het zeker.
DeMolenhoek schreef:Als ik het goed heb is normaal de verhuurder verantwoordelijk voor herstellingen (zie het als een huis waar de waterketel kapot gaat etc) maar niet verantwoordelijk voor iets extra (als je een extra tuinhuis wilt zal de verhuurder dit ook niet eventjes betalen). Dus, jij wilt een extra plank en bent daar verantwoordelijk voor
(Als ik het goed voorheb) Niet het antwoord wat je wilt horen dus.