Heeft er iemand de gouden tip voor mij. Hoe kun je de knotten lang (24 uur) netjes bij je paard in houden. Is er iets wat je er in kan doen waardoor het goed blijft zitten zonder uitstekende plukjes. Ik vlecht met naald en draad.
HAARSPRAY!!!! Ik zweer bij haarspray! Knot altijd het paard van mijn beste vriendin, dikke en pluizige manen. Maar met gewoon nivea haarspray blijft het altijd goed zitten!
Manen goed natmaken voor het vlechten en dan super strak vlechten. Ik vlecht ook altijd met naald en draad en heb daarvoor de manen bewust een stuk langer gehouden, zodat je makkelijker strak kunt vlechten.
Urielle
Geplaatst: 10-12-14 18:14
Nat vlechten, gel erin en knotten. Als je er een hebt die schuurt zou een sleazy helpen
Het liefst natuurlijk later vlechten. Ik doe nog wel eens alleen de vlechtjes maken ( dat is het meeste werk) en later knotten, dan zit het er superstrak in.
Ik doe ook nat vlechten dan en knotten. Ik durf haarlak niet aan om dat al de dag ervoor al in te doen. Veel te bang dat ze gaan schuren van de jeuk. Ik doe dan vaak de dag de knotjes nog een beetje vochtig maken en dan haarlak erover.