Kay_Kim schreef:Ja gaat van 265 naar 290... ik vind het echt niet makkelijk maar we zijn een jong koppel met eigen huisje en willen ook graag wat gaan verbouwen...
en je zegt dat de andere dichterbij is , dan scheelt het je ook weer in brandstof kosten ...
ik zou lekker voor de buitenbak gaan dichterbij en goedkoper!
hier precies andersom trouwens haha, ik stond eerst heel luxe en duur, met binnenbak alles erop en eraan , betaalde ruim 300 euro .. en dan je eigen paard binnen of buiten halen anders per dag een euro extra ...buitenluik was geloof ik 10 euro extra per maand, en je trailer stalling nog 15 euro extra ... enkel in de zomer als het weer het toeliet weidegang ..
toen iets goedkoper gaan staan ,230 euro in de maand alleen een buitenbak , de weidegang was daar helaas ineens weg door ehm verhuur domeinen wat niet meer mocht ofzo , dus zandpaddocks.. zelf uitmesten en zelf binnen en buiten zetten ...en extra kosten trailer en vaak de bak delen als je daarin reed ik meestal in het bos, maar met kinderfeestjes enzovoorts ..
ik wou toch graag weidegang voor sparky dus ben verder gaan klijken kwam 16km verderop terecht , betaal nu 170 euro, trailer staat er gratis het hele jaar door weidegang, paarden worden binnen en buiten gezet, prachtige stallen , een buitenbak , een landgoed achter stal waar je rijden kan en vlakbij epe kortom ik ga niet meer weg waar ik nu sta veel te gezellig en leuk ! benzine geld tja dat heb je er dan wel bij , maar is het dubbel en dwars waard! ik zie sparky gewoon gelukkig zijn en als hij het is ben ik het ook