Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KimD schreef:Ik vind het eigenlijk behoorlijk asociaal van jou om dat zomaar te negeren.... ik kan best begrijpen dat ze graag een dag 'rust' wilt. Buiten dat ze de zorg draagt voor een hoop paarden, heeft ze waarschijnlijk dagelijks te maken met pensionklanten die iets van haar moeten.
Imo heeft ze gelijk, ik zou het zelf ook doen. En een groot bord op het hek met 'Gesloten'.
Billy schreef:Ja, je hebt ingestemd met de regels van het bedrijf door daar te komen staan. Behoorlijk onbeschoft om dan toch gewoon te komen lijkt me...
Eeftj schreef:Een maand geleden heeft mijn paard een bacteriële infectie opgelopen met 4 dikke benen tot gevolg. Ik kon die dag enkel savonds komen en heb het toen pas gezien. Terwijl zij al een paar keer voorbij de weide was gepasseerd en dit niet had gezien. Ze had mijn paard ook al 2 x gevoederd en bij het voederen staat mijn paard altijd aan het hekken.
Nu ben ik dus ongerust dat ze terug iets zal missen.
Caily schreef:KimD schreef:Ik vind het eigenlijk behoorlijk asociaal van jou om dat zomaar te negeren.... ik kan best begrijpen dat ze graag een dag 'rust' wilt. Buiten dat ze de zorg draagt voor een hoop paarden, heeft ze waarschijnlijk dagelijks te maken met pensionklanten die iets van haar moeten.
Imo heeft ze gelijk, ik zou het zelf ook doen. En een groot bord op het hek met 'Gesloten'.
Er staat op een privestal.
Ik deel trouwens de mening van de TS wel, altijd bij je paard kunnen. De pensionklanten hier hebben in contract staan als ze voor 08:00 of na 22:00 komen dat dan even te melden, voor de rest altijd welkom. En de paarden lopen ook nog eens altijd buiten en altijd eten, verwende nesten
Maargoed, regels zijn regels, daar ben je mee akkoord gegaan door je paard daar neer te zetten, dus nu gewoon aan houden en anders een andere plek opzoeken. Vind al netjes van eigenaresse dat ze kiest voor de maandag en niet voor een weekenddag.