Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TurdusMerula schreef:Je kunt ook overwegen helemaal geen lamp te gebruiken. Het duurt even maar als je ogen goed gewend zijn aan het donker is dat soms nog wel makkelijker dan een lamp met schaduwen ed.
DubbelDun schreef:TurdusMerula schreef:Je kunt ook overwegen helemaal geen lamp te gebruiken. Het duurt even maar als je ogen goed gewend zijn aan het donker is dat soms nog wel makkelijker dan een lamp met schaduwen ed.
Poepen jouw paarden dan lichtgevend ??? Want ik zie echt verschil niet tussen en hoop en het zand van de paddock
DubbelDun schreef:TurdusMerula schreef:Je kunt ook overwegen helemaal geen lamp te gebruiken. Het duurt even maar als je ogen goed gewend zijn aan het donker is dat soms nog wel makkelijker dan een lamp met schaduwen ed.
Poepen jouw paarden dan lichtgevend ??? Want ik zie echt verschil niet tussen en hoop en het zand van de paddock
Delphi2 schreef:http://www.gasontladingslamp.nl/led-of-gasontladingslamp.html
hier staat een vergelijk tussen LED en gasontladingslamp, ik heb deze gasontladingslampen, die schijnen diect heel fel, hebben amper opwarmtijd nodig.
ik wil voor het mestruimen een oplaadbare LED bouwlamp kopen, ik heb een track om mijn weide dus ga het niet redden met een vaste lamp, dus dan monteer ik een oplaadbare lamp op mijn kruiwagen.