CM_ schreef:Omkeren zou ik niet aan beginnen, dit is even leuk,maar na een paar jaar is de doorlatende laag dichtgeslibt omdat je daar de donkere grond hebt gestopt,en krijg je dus juist een enorme bende.
All weather tuft ken ik ook,vond dat vreselijk spul,stonk erg en zit een of ander goedje in wat blijft zitten op de hoeven van de paarden. In de zomer lesgeven op die rommel is helemaal ellende, geeft enorme hitte af.
Ik zou toch ook kiezen voor een goed drainage systeem, of als je gewoon recreatief rijd, bak een keer laten doortrekken (niet te diep) en vlak laten maken.
Toen het net nieuw was, rook het als een nieuwe auto, maar was snel weg. En er blijft niks op de hoeven zitten hoor!
Ja, het wordt wel warm in de zomer, maar niet heet voor je schoenen of voor de paarden voeten. Met les geven is het idd minder, dan krijg je het wel warmer gezien de warmte ook van de grond komt. Met rijden merk je er niks van.
Denk eerder dat het gewoon oud tapijt is geweest is ipv AWT, met lijmresten die aan de hoeven blijven plakken.