Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
C_arola schreef:Mijn eerste vraag is; krijgen ze ruwvoer via slowfeeders of op een andere manier? Dit omdat ze eerst de resten van de nacht aangeboden krijgen.
joyce B schreef:stal met binnenbak en veel buiten met mogelijkheden voor extra beweging voor paarden die niet op het gras mogen. Lijkt me dat er genoeg klanten afkomen op combi binnenbak en elke dag de hele dag naar buiten in de winter, dus moet kunnen.
Prijs is reeel voor stal met binnenbak.
Ik mis nog:
toilet!
kleine verwarmde kantine (opwarmen en evt even gezellig napraten bij slecht/koud weer)
zadelkasten.
Tink89 schreef:Stapmolen kan bijvoorbeeld bij een paard dat koliek heeft en gedurende een tijd moet blijven lopen en niet mag gaan liggen wel echt handig zijn. Natuurlijk kun je ook met hem gaan wandelen, maar doe je dat ook nog in het donker of als het stortregent?
Voor mij dus onmisbaar.
Bonnelover schreef:Vind zelf de prijs aardig hoog voor deze regio. Ken stallen met al deze mogelijkheden en binnenbak voor minder geld.
Mariekyy schreef:Bonnelover schreef:Vind zelf de prijs aardig hoog voor deze regio. Ken stallen met al deze mogelijkheden en binnenbak voor minder geld.
Dan vraag ik mij dus af waar die stallen zijn? Want ik heb ze nog niet gevonden.. Zeker de combi binnenbak met veel buiten/paddock paradise systeem. En ook niet de mogelijkheid voor paarden die snel dik worden.