Haii allemaal, we kennen het vast allemaal wel, een poepvlek . Vandaag had mijn bonte pony toch zo'n grote, soms laat ik ze gewoon zitten, omdat ik vind dat ze niet elk moment schoon geboend hoeft te worden ik had eens rondgekeken, en zag uiteraard shampoo, maar niet echt een droge manier.. Nou wil ik het liefst het DROOG verwijderen. Weet iemand hier nog iets voor? Alvast bedankt .
Droog shampoo kan je gewoon in de supermarkt. Cowboy Magic kan je zeker weten bij EJ kopen. Vind ik prettiger dan droogshampoo. En anders heb je altijd internet om zelf te zoeken
Cowboy magic is de green spot remover, als je zo zoekt vind je veel winkels die het verkopen.
Zo'n blokje doet idd ook wonderen. Weet niet of het een correcte naam heeft.
Je kan ook naar de huisvesting kijken, mijn paarden staan altijd buiten, hun poep plek en slaapplek is mijlenver uit elkaar, behalve zand zijn ze altijd super proper. Het is een cremello en een palomino, dus beide zeer licht. Ook de pinto blijft proper.
Ik denk dat ik er wel uit ben! Heel erg bedankt allemaal! Bij ooteman hebben ze Equilux Droogshampoo, daar heb ik mensen op bokt ook al over gehoord, en ik zoek nog even die cowboy magic op .
ik zweer bij de cowboy magic green spot remover, onze bonte ruin maakt het niet uit waar hij gaat liggen, haal hem met grote regelmaat met grote poepvlekken uit zijn stal. Even inspuiten, droog doekje erover heen en foetsie!
DaraBariton
Geplaatst: 04-11-14 08:58
Ik dacht laatst cowboymagic gezien te hebben bij agradi