klinkt stom maar onze stroom op stal is zo betrouwbaar als een lekkende emmer. om kortsluiting te voorkomen ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met iets op batterijen of iets wat je moet opwinden. zaklampen zijn wel een optie maar is niet echt een goede licht bron.
Ik gebruik deze: http://www.hd-gereedschap.nl/hitachi-ub ... -lamp.html Wij kregen deze jaren geleden gratis bij ander gereedschap. Ik zie dat het niet heel goedkoop is, vooral omdat je de accu en lader er nog bij moet kopen, maar ik vind het heel fijn werken. Ik hang em gewoon om mn nek heen, dan kan je goed zien waar je loopt en ook wat je doet. Ik woon in het buitengebied zonder verlichting op straat ofzo, dus het is echt heel donker hier. Als ik op stal de hooinetten wil vullen oid, zet ik het ding gewoon ergens neer en richt het licht op waar ik het nodig heb. Dankzij de accu onderaan staat het mooi stabiel.
Ik heb ook een gewone simpele hoofdlamp en een ledlampje, maar deze gebruik ik het liefste.
Wij hebben 2 lampen met in ieder 2 tl balken die je thuis op kan laden en daarna zonder aansluiting op stroom kan gebruiken. Komen bij de conrad vandaan en zijn ook nog eens goed betaalbaar. Die van ons gaan al 3 jaar mee .