schuilstal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-14 20:56

Ik heb een schuilstal en voor de schuilstal een grote uitloop, het is zo dat er veel blubber is. We hebben rubberen tegels, maar dan moet de blubber afgegraven worden en dan zand gestort voor er getegeld kan worden. Dat zou normaal niet erg zijn, maar de wei ligt om de schuilstal heen en als er nu machines het land op komen gaat het land kapot.

Zelf dacht ik om bv meer dak te maken zo dat de blub droog kan worden. En ze dan toch nog met hun voeten droog staan. Of heb jij een beter idee?

joyce B

Re: schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 21:09

met een minikraantje kun je de modder ook wegkrijgen en die maakt niet zo veel schade. Zand kun je eventueel zo dicht bij mogelijk laten storten en het laatste stuk met kruiwagens of auto met karretje doen, of 1x met een kieper rijden... Het is echt de moeite waard dat nu nog te laten doen. Ookal zet je een afdak, de bodem is al stuk en het stuk modder verplaatst misschien iets maar ze lopen het toch mee onder het afdak.

binky

Re: schuilstal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:08

Tegelplaatsje aanleggen?

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 22:54

Mijn paard staat op grote betonplaten. Heeerlijk!!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-14 07:58

Tegelen gaan we ook doen maar dan moet eerst de modder afgegraven worden. Ik denk zo,n graaf macientje de beste oplossing is