Ervaringen met Sabella Glitterspray (nieuw product)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

terpentijn

Ervaringen met Sabella Glitterspray (nieuw product)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 11:12

Wie heeft er al het nieuwe product Sabella Glitterspray? Divoza heeft het nieuw in de collectie.
heeft iemand dat al aangeschaft/uitgesprobeerd? het is er in verschillende kleuren: goud, zwart, zilver, rize etc.

Hoe zijn daarvan jullie ervaringen, het is wel een grote fles, maar bepaald niet goedkoop.

Is het de moeite van het effect waard?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:14

Neon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:26

Ik krijg er een heel eng my little pony gevoel van :P

Anoniem

Re: Ervaringen met Sabella Glitterspray (nieuw product)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 11:27

Ik had ook een meer subtiel glittertje verwacht. _O-

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 12:14

Volgens mij zijn de effecten op die website in de link zwaar overdreven.

Ik heb 1 fles Sabella Glitter in de kleur zwart besteld, die spray schijnt subtieler dan de gel... maar toen ik daar een beetje van uitprobeerde op 1 van m'n zwarte Dobermanns (haha, een dobermann met glitters, dacht ik nog) viel het enorm tegen... om niet te zeggen: je zag er gewoon NIKS van.

Toen heb ik de fles nog enkele malen goed geschud, en weer een stukje geprobeerd, zag ik nog niks. Toen op m'n hand geprobeerd, het was gewoon een doorzichtige lotion met (nauwelijks) wat zwarte pikkeltjes (die niet eens glinsterden) erin. Dat viel dus enorm tegen.

Misschien moet ik die fles NOG veel beter shaken, dat zal ik dan nog 1x proberen, anders stuur ik hem terug naar Divoza, want het effect tot nog toe was NUL. Ook kwam er uit de sproeikop alleen maar een vervelend dunne straal, en hoe ik ook instelde, kreeg er geen spray of sproei stand op.

Ik had het gekocht bedoeld als subtiel effect voor in Jaopie z'n manen en zwarte staart (vandaar een zwart glittertje genomen), maar als het effect zo blijft als ik tot nog toe heb meegemaakt is het een totale flop. ZO subtiel dat je gewoon helemaal niks ziet was nu ook weer niet de bedoeling, hahaha....

Zijn er nog anderen die het spul al hebben/hebben geprobeerd?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 12:30

Is het dan niet de bedoeling dat je die zwarte glittertjes in niet-zwarte manen doet? :o
Zwart op zwart valt niet echt op.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 12:35

Nee, je zou dan een zwart geglitter in die zwarte manen/staart moeten zien. Maar ik kreeg niet eens wat voor glittering dan ook.
Misschien heb ik niet goed geschud (toch wel een keertje of 20-30, maar goed).

Peerke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 13:31

Ik heb het op de beurs een keer uitgeprobeerd, vond het duur spul voor dat beetje effect.
Als je het in het donker gebruikt, en er licht op schijnt dan valt het wel een beetje op :j

Je hebt het van steeds meer merken..
Hoe groter de glitters, hoe meer je er van ziet.
Maar die grote glitters verstoppen ook de spuitkop als je hem een tijdje niet gebruikt.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 14:04

Het zijn bij deze juist hele kleine glittertjes... maar er glittert helemaal NIKS, en ik heb 't net 1 dag in huis, ik baal stevig, idd. heel duur voor zo'n flutproduct.
Dan heb ik wel betere gehad, van Effol (zilverkleurig) en zelfs de Anky Moonshine (zilver) is beter.

Ik ga de fles denk ik terugsturen, want dit is echt niks. Letterlijk.

Ik was al weer blij (met een dooie mus) dat er een nieuw en hopenlijk wat beter glitterproduct op de markt verkrijgbaar was. Nou, dit ieg dus niet.

Heeft iemand suggesties voor een wel duidelijk zichtbaar zilverkleurig glittersprayproduct ?

Overigens had ik deze nu juist besteld omdat hierbij glinstertjes zwart zouden zijn, dat leek me wel mooi subtiel ipv zilverkleurig, wat ik altijd nam. Foute keuze van mij dus...

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-14 17:23

Kleine aanvulling: de zilverkleurige glitterspray van hetzelfde merk kwam zojuist binnen (ik had een flacon zwart EN een flacon zilver besteld, de zilver zou echter nageleverd worden, bij deze dus).. en die doet helemaal WEL wat ik er van had verwacht!

Ik heb nu dus een zilverbesluierde glinsterende Dobermann rondlopen, haha.

Dit wilde ik toch even vermelden, anders lijkt het of ik het hele Sabella Glitter loop af te kraken, dat is geenszins het geval: ik heb met het kiezen voor de zwarte glitterkleur gewoon de verkeerde keuze gemaakt, want de zilveren doet wel degelijk wat 't belooft.

Het enige irritante aan beide flacons is, dat er geen spraystand op zit, en je dus alleen een straalstand krijgt. Hoe ik ook draai ik blijf een straal krijgen, maar goed, ik ga wel even puzzelen hoe ik dat met een technisch foefje op kan lossen, want de zilverspray gaat dus niet retour naar Divoza.
De zwarte wel, dat is echt drie keer niks. Je blijft er niets van zien.

De zilveren glitterspray geeft echt een hele fijne schittersluier, erg mooi, dus die blijft.

juliomariner

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 19:30

Neon schreef:
Inderdaad wat een onzinproduct

Fleur_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:55

Ik heb het nog niet geprobeerd maar ben er voor aan het kijken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:09

Ik ga [naam] even heel lief aankijken of hij zo'n flesje zilveren glittertjes voor me wil bestellen. O:)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 21:34

juliomariner schreef:
Neon schreef:
Inderdaad wat een onzinproduct

Nou idd :') Waarom zou je dit op je paard willen spuiten? Nou ja misschien met carnaval dan.

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-14 14:15

Smaken verschillen, wat maakt het uit als iemand dat WEL zou willen?

Je borstelt 't er ook zo weer af.

Het lijkt me gewoon prachtig voor een speciale fotoserie of iets dergelijks, of als je eens extra mooi voor de dag wil komen.

Vorige zomer had ik eens zilverglinster op een goed schoongepoetste Jaopie verstoven, want had toen ook net een nieuw hoofdstel voor 'm gekocht. Zowel op het wit als op het zwart van z'n bonte vlekken stond het echt heel mooi. Vooral als de zon er op scheen fonkelde het gewoon, het lijkt eigenlijk alsof het paard extra glanst.
Ik kreeg er van de mensen die het nieuwe hoofdstel eigelijk kwamen bekijken ook veel complimenten over, en dat terwijl ze niet eens doorhadden dat ik er zilverglitterspray bij had gebruikt, in de trant van "hij ziet er ook mooi uit zeg" (dit zonder op te merken dat er iets op hem gespoten was).

Je moet al dat spul natuurlijk ook niet dagelijks gebruiken, en ook een heel dun waasje doen, anders is het geen gezicht. De clou vind ik nou juist, dat het net dat extraatje geeft zonder dat het opvalt of meteen een circusvoorstelling wordt.

Ik experimenteer heel vaak met al dit soort nieuwe effect-spullen (maar goed, heb ook een wat excentrieke smaak, geloof ik, hahaha).