Krijg ik een mail dat de betreffende helm niet meer op voorraad is en dat ze pas in januari/februari weer geleverd worden.. Ik mail netjes terug dat ik dan liever een wat duurdere helm heb als ze die wel op voorraad hebben, en vraag om een bevestiging of ze die duurdere helm wel of niet op voorraad hebben en mij kunnen toesturen..
Nu een paar dagen later al meerdere emails gestuurd maar ik krijg geen reactie terug?
Ik heb geprobeerd de telefoonnummers te bellen die onder aan het mailtje stonden maar ik krijg een 'nummer is niet in gebruik' toon..
Wat moet ik nou doen? Zijn ze op wintersport vakantie ofzo?
Inmiddels is het denk ik al anderhalve week geleden dat ik de bestelling geplaatst had en ik had toch op zijn minst wel een reactie terug gewild..
Zal ik een nieuwe bestelling plaatsen van die wat duurdere cap en gewoon afwachten of ik die wel thuis gestuurd krijg, met dus het risico dat ik em 2x krijg of misschien in februari die andere cap ook krijg?
Maar dan kan ik em terug sturen toch?
Of weet iemand een andere manier om met hun in contact te komen zodat ik alsnog mijn bestelling afgerond krijg?
Ik weet het is niet handig zo rond om de feestdagen maar ik heb die helm echt nodig.. Ik wil sowieso een goede cross helm en moet em op want mijn paard is nogal 'druk' met dit weer en veiligheid is belangrijk met zon bevroren bak
Iemand een suggestie?
(op Wanroy na dan)

)