Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xrachelle schreef:Ik heb het ingevuld alleen wat is het doel van de enquête?
rien10 schreef:Er klopt iets niet in je enquete. ALs ik "geen interesse" invul, moet ik nog vragen beantwoorden hoeveel ik bereid ben te betalen. 0 Euro staat er vervolgens niet bij. Geen interesse is niets betalen toch?
rien10 schreef:Er klopt iets niet in je enquete. ALs ik "geen interesse" invul, moet ik nog vragen beantwoorden hoeveel ik bereid ben te betalen. 0 Euro staat er vervolgens niet bij. Geen interesse is niets betalen toch?
Anita1993 schreef:rien10 schreef:Er klopt iets niet in je enquete. ALs ik "geen interesse" invul, moet ik nog vragen beantwoorden hoeveel ik bereid ben te betalen. 0 Euro staat er vervolgens niet bij. Geen interesse is niets betalen toch?
Klopt daarom staat er de mogelijkheid tussen om 'minder dan' te betalen daaronder valt dan ook 0.
Als er geen interesse is wordt er dus vanuit gegaan dat er niets word betaald. Ook worden de laatste antwoorden dan niet meer mee gerekend voor de resultaten.
Bedankt voor het invullen
juliomariner schreef:Anita1993 schreef:Dit bedrijf is ons toegewezen vanuit school. De gehele opdracht wordt uitgevoerd in opdracht van Stenden hogeschool
Dat snap ik maar wat is het bedrijf dat je hogeschool heeft uitgezocht of is dit geheim?