Voor mijn mini shetje heb ik een deken gekocht. Alles zit perfect, alleen bij de borst is hij te groot en hangt daardoor te laag. Is hier nog wat aan te doen.
Dankje wel alvast
linda_arnold
Geplaatst: 23-10-14 07:40
Opzoek gaan naar een deken met betere pasvormen of het hang en sluit werk laten verstellen?
Ja kan ook ben de deken naar iemand brengen die het kan verkorten aan de voorkant met speciale naaispullen enzo of de voorkant met een touw/elastiek bij elkaar houden in een propje zeg maar
Ik weet niet in welke regio je zit, maar ik heb wel eens een pony deken versteld, die had het zelfde probleem. Daar heb ik de voorsluitingen van verplaatst..
Ik was idd opzoek naar een andere, maar zo moeilijk te vinden in deze maat. Is idd heel moeilijk.
Ik ga proberen of ik de sluiting kan verplaatsen/kan laten doen.
Dank jullie wel
Margee
Geplaatst: 24-10-14 06:35
Of de deken aan de voorkant over elkaar heen vast te stikken, hetzelfde effect als de sluitingen verplaatsen maar minder werk. Pony moet de deken dan wel over het hoofd "aantrekken".
Sluitingen zijn moeilijk te verplaatsen, als je ze los tornt, beschadig je je deken. Je kunt dan beter nieuw band en sluitingen kopen en die er op (laten) zetten.
@margee dat is ook een goed idee. Dat over het hoofd trekken is geen probleem. Kun je hem het beste denk ik ergens heenbrengen, naalt en draad van jezelf zal wel niet zo sterk zijn
Margee
Geplaatst: 24-10-14 13:19
Valt best mee....... Ik heb van dat band, wat ook vaak aan dekens zit gekocht, op de markt. Dat stik ik extra vast, zigzag, eventueel ook aan de achterkant versteviging, jeansnaald. Het ligt ook een beetje aan je paard/pony, hoe beweeglijk hij is. Ik heb nu 1 deken zo vastgestikt en de winterdeken de banden verder naar achteren er op gemaakt, met kliksluiting. Ik heb namelijk een nieuw paard dat smaller is van voren en alles zakte van de borst af naar beneden.
Britta31
Geplaatst: 24-10-14 14:14
En een dekenriem,had ik bij Britta ook.De deken zakt dan aan de zijkant niet meer af.En dan om de borstkas,voor de voorbenen doen.Je kan ook voor en achter 1doen.