Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Borisje schreef:Je zit in het verkeerde deel haha! Maar ook hier zijn er 'goedkope' stallen, alleen staan ze vaak niet op internet, kom je alleen via via achter. Welke plaatsen zoek je wat? En wat zijn je eisen? Ik weet onder de 150 euro nog wel een in Maartensdijk, Loosdrecht, Hilversum en Groenekan (maar die weet je)
0000 schreef:Ik snap het wel. In verbruik scheelt het misschien een paar tientjes, in werk scheelt het niets. En het hooi, stro en de brok is maar een hele kleine fractie van de pensionprijs. Onderhoud en afschrijving van de accommodatie en werkloon tikken veel meer aan en die worden heus niet minder door pony's te stallen.
Ninx schreef:dancer_ schreef:Hier zit er niet zo'n heel groot verschil in! 415 paard en 390 pony heb je hier bij de plaatselijke manege/pensionstal zag ik op de site
HAHAHAHA???!!!! € 390,-???!!!!!!!!
(raapt zichzelf weer op van de grond en gaat weer op de stoel zitten)
josien_m_ schreef:Tja, dure grond, dure hypotheek, dure gebouwen en voorzieningen dure arbeid. Die paar happen minder voer helpen dan echt niet hoor.
Het moet ook wat kosten anders kan het niet uit en regel het dan maar eens zelf allemaal.
Als je het moet betalen is het veel, maar om te ontvangen valt dat weer erg tegen.