Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LesleyxLinn schreef:Helaas is het niet verboden.. Ik heb er wel aangedacht op een petitie op te starten. Mijn verzorgpaard heeft een paar maanden geleden een flinke wond gekregen doordat hij door het prikkeldraad is gegaan van schrik. (hier staat het hele verhaal: [VVDD] Zwaar ongeluk met paard!)
Als er een mogelijkheid is om via een andere weg te gaan, zou ik je dat aanraden.
KimD schreef:Wat een geluk dat het niet verboden is, want er zijn namelijk paarden die achter niets anders blijven zoals die van mij.
finally schreef:LesleyxLinn schreef:Helaas is het niet verboden.. Ik heb er wel aangedacht op een petitie op te starten. Mijn verzorgpaard heeft een paar maanden geleden een flinke wond gekregen doordat hij door het prikkeldraad is gegaan van schrik. (hier staat het hele verhaal: [VVDD] Zwaar ongeluk met paard!)
Als er een mogelijkheid is om via een andere weg te gaan, zou ik je dat aanraden.
Tjeemig zeg,dat is erg heftig,daar ben ik dus zo bang voor,het is erg moeilijk om een veiliger weggetje richting het ruiterpad te nemen,de andere mogelijkheid is dan op ander landweg met aan beide kanten sloot en waar steeds heel veel vrachtwagens rijden waarmijn paard grote schrik voor heeft en er dan niet langs durft en achteruit de sloot in loopt
juliomariner schreef:Bambixx schreef:Volgens mij is het wel verboden prikkeldraad icm stroom te gebruiken.
klopt dat is verboden omdat je aan de draad kunt blijven hangen en je dus constant een tik stroom krijgt. De bedoeling van schrikdraad is dat je 1 tik krijgt en dan wel van de draad afblijft
Kuggur schreef:Die voorstellen zijn voor prikkeldraad als omheining voor paarden.
Ik ben bepaald niet gecharmeerd van prikkeldraad, maar als je al geintimideerd bent door een prikkeldraad omheining naast een fietspad (over verboden geproken, rij jij op dat fietspad...?) kum je je ook afvragen of je wel klaar bent voor buitenrijden in het algemeen.