Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roelfries schreef:Had hem liever ook langer bij de moeder gezien maar dat is de verkoper die beslist wanneer zijn veulens bij de moeder weg gaan. Bij mij in de wei staat nog fries van 19 jaar (hengst).
Wei langs hem chetlander en wei aan andere kant merrie 26 jaar, ruin 9jaar en minipaard 15 jaar.
Zou wel alleen maar bij die Friese hengst in de wei zelf komen te lopen maar eerst een paar weekjes apart naast elkaar.
Brendaaaa schreef:jeetje... ik schrik wel een beetje, ik zou van zn lang zal ze leven geen hengstveulen bij een volwassen hengst alleen in de wei gaan zetten!!!!!! Dat is het slechtste idee ever. Zet hem alsjeblieft bij de merrie en ruin en het minipaard??! Liever nog bij een veulen, maar bij mij is dat ook niet haalbaar geweest (al komt er eerdaags wel 1) maar ik vraag me af of je wel weet wat je doet?
ponyparadijs schreef:Overigens ben ik niet van mening dat het veulen perse naar een opfok moet.
Caily schreef:Een hengst in de opfok vind ik pas not done, en dan met 3 jaar eruit trekken en met veel afdwingen leren hoe het mensenleven in elkaar zitDan toch echt liever met een volwassen paard zoals TS het heeft en stapje voor stapje integreren in het mensenleven.