Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anita_D schreef:Oeps, ik bedoel www.paardnatuurlijk.nl
toen heb ik er een andere hoefsmid bij geroepen die komt ook bij ons op de manege maar die doet meer de probleem hoeven (ADRI DE BRUIYN) het is een hele goede hoefsmid en die komt ook bij tineke bartels. ik heb onder tussen ook al contact gehad met hoofcare via de e-mail hun hebben mij aangeraden om of mijn pony bij hun neer te zetten of hem door adri te laten doen want hij krijgt nog bijscholing van hun, hoofcare heeft toen nog contact opgenomen met adri en zijn tot de conclusie gekomen dat het een hoofcare break over ijzer moest worden. het ging in eens een stuk beter hij liep weer normaal en ik ben hem weer gaan longeren ( ik ging niet meer rijden want het was toch de bedoeling dat hij met pensioen mocht ) nu is hij vorige week weer geweest en heeft weer de hoofcare break over ijzers er onder gezet en het gaat nog steeds goed, als ik jou was zou ik via de site van www.hoofcare.nl even contact met ze opnemen je kan ze dan van alles vragen
ikke schreef:er is NIET gesmeed aan de getoonde ijzers!) LIJKT het alsof dit voorste draagpunt verder naar achter ligt, dit is echter niet zo.
dit gebeurt al 2 jaar elke 8 weken bij mijn paard