Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PBA_ schreef:10m2 voor fourage en tuig? Dat is krapjes? Hoeveel hooi heb je liggen dan? Ik heb een hekel om telkens die voertonnen te openen en de goede te zoeken voor de voerbeurt dus dat doe ik anders. Tonnen heb ik natuurlijk nodig maar gebruik ook maar verder gebruik ik lades waar ongeveer voor een week of 2 voer in zit. Hier heb ikmal het voer gesorteerd plus supplementen. Heel makkelijk een lekker maaltje te maken zo.
kohtje schreef:Ik zou het hooi bij de ingang doen waar nu die zilveren kast staat. Wel een schotje maken zodat het niet tegen je stroom aan ligt. Oude diepvries of evt voerkist maken. (op de landleven site vind je een bouwtekening voor voerkist)
Dekjes wassen en in een plastic bak doen ,1 gebruiken.
Mona2008 schreef:Heb je geen mogelijkheid om boven de deur die openstaat, een soort van verdieping/zolder te maken?
Daar zou je eventueel de balen hooi op kunnen pakken.
Anne_GTI schreef:Voer heb ik in een oude vrieskist. Kunnen er geen muizen bij.
PBA_ schreef:10m2 voor fourage en tuig? Dat is krapjes? Hoeveel hooi heb je liggen dan? Ik heb een hekel om telkens die voertonnen te openen en de goede te zoeken voor de voerbeurt dus dat doe ik anders. Tonnen heb ik natuurlijk nodig maar gebruik ook maar verder gebruik ik lades waar ongeveer voor een week of 2 voer in zit. Hier heb ikmal het voer gesorteerd plus supplementen. Heel makkelijk een lekker maaltje te maken zo.