Ik geef het aan haar juist voor de spijsvertering en het schijnt ook goed te zijn voor stalbenen.
Nou krijg ik te horen dat ik dat beter niet kan doen, want daar worden paarden juist mager van.
Sja, mijn merrie is een engelsvolbloed en ze is niet dik of zo.
Graag hoor ik jullie mening over het gebruik van appelazijn
Hoewel de eerlijkheid mij wel gebied te zeggen dat ik er aanvankelijk ook zo over dacht... Maar goed, nadat Eclipse (mijn jaarlingmannetje) vorige jaar een flinke dosis ventipulmin en cubarmix heeft gehad tegen een long virus, en afgelopen augustus en september (2 x dus!) antibiotica tegen een heftige oogontsteking vond ik het toch wel het proberen waard om eens wat natuurlijke producten in de strijd te werpen om een goede weerstand te kweken... Dus ik heb de producten van de paardensdrogist bestudeerd, advies gevraagd hier en daar en nu krijgt Clip bij zijn voer de volgende producten: appel/azijn honing (voor een goede afvoer van alle afvalstoffen), zeewier (mineraaltjes!), foeneknof rozebottel (goed tegen vliegen, natuurlijke ontstekingsremmer) en levertraanolie en ik moet zeggen dat hij na een paar dagen gebruik geen snotneus meer had (die hij dus had
), niet meer hoestte... hij zit overduidelijk goed in zijn vel en zijn weerstand is imo echt aanzienlijk verbeterd... en of dat nou toeval is of niet... ik geloof nu wel in het positieve effect van het gebruik van deze producten
. Dus ik zeg wel gebruiken
En oh...geloof het of niet, maar Clip eet liever zijn muesli met de appel azijn en levertraanolie dan zonder... de mafkees vindt het gewoon lekker... en tsja, ik ben het ten dele wel met je eens... maar ik gaf de supplementjes dus omdat het toen (even hopelijk
Misschien is het wel toeval hoor... maar iig doet ie (Eclipse) het nu weer goed
Het is alleen een alles etend arabiertje dat misschien denkt dat hij een flord is...