Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tinkersjakie schreef:Ik heb een rijbak/paddock achter het huis en daar staat ook mijn stal en overkapping in.
[ Afbeelding ]
Hier net de stallen geplaatst en nog niet alles af. De rijbak was toen nog zwart zand.
[ Afbeelding ]
risky schreef:Als je je paarden continu in de rijbak laat staan als zijnde een paddock dan moet je er wel rekening mee houden dat ze de grond snel dicht lopen en dat op de piesplekken het aardig glad kan gaan worden als je gaat rijden.
maresie schreef:maar dan zouden ze kunnen schuiilen als het slecht weer is en het hooi ligt dan in schuilstal en niet in de rijbak op het zand
Tegen de avond gaan ze naar de binnenstal
maresie schreef:tinkersjakie schreef:Ik heb een rijbak/paddock achter het huis en daar staat ook mijn stal en overkapping in.
[ Afbeelding ]
Hier net de stallen geplaatst en nog niet alles af. De rijbak was toen nog zwart zand.
[ Afbeelding ]
Bedankt, rijden jullie ook in de bak? En hoe doe je dat dan met de andere paarden?
Citaat:@tinkersjakie : dat is een mooie situatie van stal én schuilgelegenheid in een.
draaakje schreef:[ Afbeelding ]
Wij hebben een grote schuilstal (met daar achter 2 stallen, waar ze nooit in staan) aan de rijbak vast zitten. Deze rijbak wordt ook gebruikt als paddock en dit gaat prima. Het is een hele mooie droge paddock, en als het enorm veel heeft geregend is het een kwestie van het zand even los-trekken en dan loopt het water weer weg. Het stuk onder de overkapping is betegeld en hier krijgen ze ook hun hooi zodat ze geen zand binnen krijgen. In de maanden dat het gras goed is gaan ze het gras op, in de winter krijgen ze vooral hooi en staan ze op de paddock.
[ Afbeelding ]