Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kabouterdans schreef:Heb je dit ook op fb gezet, zodat mensen het weer kunnen delen?
jessdaniels schreef:Ik vind het echt gestoord waar ze allemaal mee bezig zijn! Er zijn zeker paarden heel erg ziek geworden, en ik heb verschillende mensen horen zeggen dat er 2 overleden zijn, maar ik weet niet van wie deze paarden dan zouden zijn dus ik kan niet zeggen dat dit waar is. Het zijn hier namelijk vooral stille dorpen haha..Kabouterdans schreef:Heb je dit ook op fb gezet, zodat mensen het weer kunnen delen?
Ik niet maar andere mensen wel
Ik dacht dat bokt ook even ingelicht kon worden, dan komt het nog wat sneller onder de mensen.
JoyCiej007 schreef:Als het werkelijk zo is, is dat uiteraard diep triest.
En ik snap je goede bedoelingen, maar toch heb ik zo mijn twijfels omdat je alles enkel 'van horen zeggen' hebt. Er wordt héel erg snel van een mug een olifant gemaakt, en al helemaal in (kleine) dorpjes.....
JoyCiej007 schreef:Als het werkelijk zo is, is dat uiteraard diep triest.
En ik snap je goede bedoelingen, maar toch heb ik zo mijn twijfels omdat je alles enkel 'van horen zeggen' hebt. Er wordt héel erg snel van een mug een olifant gemaakt, en al helemaal in (kleine) dorpjes.....
Starbreeze schreef:(...)
Het is helaas echt waar, hoorde het gisteren al van 2 personen uit Bruchem en ik sprak de mestboer vanmiddag zelf. Ze weten alleen niet zeker of de paarden er echt van gegeten hebben. Iedereen hier in de omgeving is alert.
Mijati schreef:Ondanks dat onze pony's op een afgesloten weiland staan en we vier bouviers en naast hebben lopen, zit de schrik er in. Wij zitten met de pony's in Rossum, een kilometer of tien van Bruchem. We hoorden dit bericht al op omroep Gelderland. Daar leek het te gaan over een plek.
Het gaat dus al om 5 plaatsen. Ik hoop dat het hierbij blijft en dat we volgende zomer onze dieren weer zorgeloos buiten kunnen zetten.