Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
elenaMM77 schreef:30 stallen is al een middengrote stalling, grote weilanden allemaal faciliteiten en dan ook nog wedstrijden..
plus tijd, geld en middelen om nog op vakantie te gaan..
dat klinkt als wel de lusten van een bedrijf, maar niet de lasten.
I.
als je nu al denkt aan dat je nog op vakantie zou willen dan denk ik dat je een beetje te licht denkt over een baan in de paardenwereld zeker paardenhouderij..
tenslotte zul je ook nog de nodige papieren moeten hebben denk ik? anders krijg je geen lening bij de bank (bedrijfsplan plus slagingskans etc).
de 'lijst' met wensen komt ook niet echt overeen met het kopje goedkoop. Denk dat een vakantie de eerste 15-20 jaar er niet echt in zal zitten omdat je ook met een torenhoge hypotheek zult zitten dan.
joyfordogs schreef:ik denk dat je meer bereikt met een PP op te zetten, of overdag groepshuisvesting en in de nacht een paddock met inloopstal. Iets van die strekking.
Mensen worden steeds bewuster van natuurlijk paarden houden en dat veel problemen ontstaan doordat paarden in een stal worden opgesloten.
de groep mensen die hun paard liever niet opgesloten ziet staan, word steeds groter gelukkig. er word steeds meer naar het welzijn van de paarden gekeken.
joyfordogs schreef:ik denk dat je meer bereikt met een PP op te zetten, of overdag groepshuisvesting en in de nacht een paddock met inloopstal. Iets van die strekking.
Mensen worden steeds bewuster van natuurlijk paarden houden en dat veel problemen ontstaan doordat paarden in een stal worden opgesloten.
de groep mensen die hun paard liever niet opgesloten ziet staan, word steeds groter gelukkig. er word steeds meer naar het welzijn van de paarden gekeken.
pien_2010 schreef:Van TS haar tekst begrijp ik dat ze het voor de klanten zo goedkoop mogelijk wil doen zodat er voor hen ook nog een vakantie af kan. Lees ik dat goed TS?
Dus als ik goed lees interpreteer jij haar tekst fout en klopt je post niet meer![]()
.