Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Marieke_456 schreef:Ik zal even dagami pben zij kan jullie ook nog wel een verhaaltje vertellen
Maar Lente laat zich sinds kort steeds omvallen in de trailer en aangezien wij echt met geen mogelijkheid de reden voor haar gedrag konden bedenken (we zijn heel nederland door geweest met haar en nooit had ze problemen in de trailer... het in de trailer stappen doet ze zonder problemen en tussen haar "valpartijen" door staat ze wel rustig van dr hooi te eten
) heb ik al een aantal mensen om raad gevraagd, en een vrouwtje noemde Lentes probleem dus claustrofobie.. Mja, ik weet eigenlijk niet echt wat ik daarvan moet denken
Die term vind ik voor Lente in elk geval niet kloppen (want ze loopt bijvoorbeeld dus wel zonder problemen de trailer in) maar in t hele verhaal wat ze eromheen hing zat misschien wel weer een kern van waarheid... Maar dat is dus weer niet van toepassing op dit topic dus ik zal verder wel mn mond houden 
En ik zou toch proberen om gewoon dat luik van de stal open te laten staan... Ik weet niet wat voor paarden je hebt maar bij Mirei en Lent (Haflingers, kunnen dus wel wat hebben
) heb ik t bovenluik altijd open, behalve als t echt heel hard vriest