Ik kan maar geen grote poetsbox vinden die gevuld is. De rede dat ik dit wil is zodat alle borstels bij elkaar passen (anders word poetskist zo chaotisch in mijn ogen). Ik vind wel poetstassen, kleinere boxen gevuld maar geen grote.
Wie helpt mee met zoeken? Ik heb al o.a. gekeken op divoza, epplejeck en agradi.
Dit heb ik gevonden maar dan vind ik weer de kleurtjes niet zo mooi en de borstels niet bij de box passen.. (of borstels bij andere borstels passen) http://www.agradi.nl/kerbl-poetsbox-compleet.htm
Hey ik snap je helemaal maar zou inderdaad gewoon een grote poetskist kopen desnoods een gereedschapskist heb ik ook en dan naar ej of de divo er zijn nu zo veel soorten borstels en kleuren wedden binnen notime heb jij je droom poetskist gr hackny
Ik zou ook naar de winkel gaan en daar de borstels uitzoeken, de borstels in een kant en klare kist zijn vaak niet van de beste kwaliteit en je hebt vaak er borstels bij nodig die niet standaard in zo'n kist zitten waardoor je alsnog moet bijkopen.