Iedereen mag met ideetjes komen over de indelen hoe ze dingen eventueel willen zien, hoeveel plekken om je paard vast te zetten, hoeveel wasplekken, wat voor manier de zadelkamers, hoe groot de gangpad etc etc..
Er moeten dus 30 stallen komen, 15 aan de ene kant 15 aan de andere kant zeg maar, althans als dit het beste zou uitkomen.
Voor die 30 paarden moeten er natuurlijk ook plekken zijn om vast te zetten maar ook wasplekken en de plek waar de solarium kan hangen (tevens is dat vaak ook plek om je paard vast te zetten) Stallen moeten minimaal 3 meter diep zijn en 3.5 lang en daarbij hebben er 15 een ramp om open te zetten dit maakt dus dat je een gang pad hebt van 3.5/4 meter. Eventuele droogkamer voor dekens hoe zit zoiets in z'n werk?
De huidige schuren worden gesloopt en komt dus 1 hele nieuwe schuur. Hoe groot en wat beste afmetingen zijn weet ik zo niet staat nog vrij. (rekening houden met 60/70 meter lang en 10 meter breed)
Tja ik zou niet weten hoe zoiets eigenlijk het beste is en mijn inspiratie is ook beetje 0.0 ik heb nog nooit op een grote stal gestaan en zou dus niet weten hoeveel plekken minimaal nodig moeten zijn voor vast zetten van je paard enzovoort.
Het leek me leuk om te zien hoe andere mensen dan zoiets voor ogen had zodat je daar weer ideeën uit op kan halen. Dus laat je fantasie maar op los gaan ben heel benieuwd wat eruit komt rollen. Misschien dat jullie idee echt gerealiseerd gaat worden!

Al vast bedankt voor het mee denken