Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dorith schreef:Ik vind persoonlijk dat je het best moeilijk maakt. Logisch toch dat mensen van 18+ er na een tijd mee stoppen? Op die leeftijd studeren er veel en dan heb je niet zomaar elke dag tijd. Mijn tip: je leeftijd-eis veranderen.
EskeGirl schreef:Ik vind bepaalde eisen ook heel hoog, zeker het dagelijkse komen schrikt veel mensen af, en met 18+ heb je toch een heel druk leven, verder ga ik met de rest mee.
Citaat:Maar de juiste persoon mag de pony als eigen beschouwen, maar ik verwacht dan ook dat deze ( bijna) elke dag komt en toch zeker een keer of 3 per week de pony beweging geeft.
EskeGirl schreef:Citaat:Maar de juiste persoon mag de pony als eigen beschouwen, maar ik verwacht dan ook dat deze ( bijna) elke dag komt en toch zeker een keer of 3 per week de pony beweging geeft.
Hier haal ik uit dat je wil dat iemand 7 dagen per week komt, waarbij 3x mag rijden
Je kan eens 16+ en 3-4x per week proberen.
DewiFoto schreef:Misschien komt het ook omdat je erbij zet dat je iemand zoekt die de volledige verzorging op zich neemt.
Wat valt daar dan allemaal onder? Want in mijn oren klinkt dat als voeren, mesten, dekenswisselen, in en uit de weide halen.
En dat is behoorlijk veel werk ( en dus tijd ) voor een 18+ er.
En dan vraag je er ook nog een bedrag voor.
Maar als je een serieuze wedstrijdruiter ziet steekt die dat geld liever in een startpas en wedstrijden.
Misschien heeft de leeftijdsgrens verzetten zin.
Foto's bij je advertentie werken ook nog wel eens.