Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
senna21 schreef:Een wandelversie LDR dus...
SparklingApp schreef:senna21 schreef:Een wandelversie LDR dus...
Nee juist het tegenovergestelde..
Dit systeem nodigt juist uit om de hals te verlengen en ontspannen.
Bij goed gebruik zie je meteen meer lichaamsgebruik.
Ik vind rond stappen aan de hand zonder dit ding juist nutteloos.. dat doen ze al genoeg in de wei, ik zie dit meer als een stukje training, waarbij je juist aan de ontspanning in de aanspanning werkt.
Babbelaar20 schreef:Mag ik vragen hoe jullie met dit ding longeren? Of lees ik het nou verkeerd? Wij hebben er ook 1 voor een geblesseerd paard toen die tijd, waarmee we hebben gestapt aan de hand met de concord leader. Werkte voor ons goed maar hij ligt nu te verstoffen in de kast
SparklingApp schreef:Ayasha schreef:Imo kan je dit ook "zelf" maken met de longeerhulp. Die heeft hetzelfde effect volgens mij.
De werking van een longeerhulp is wel heel anders hoor!
Veel onrustiger en vaster, mijn hengst verdraagt die echt niet, terwijl hij op de concord super fijn loopt.
Ayasha schreef:dat is erg vreemd want de longeerhulp is in wezen precies hetzelfde systeem behalve dat je nog een longeerlijn moet vastklikken aan het bit en dat aan deze de "lijn" al zit. Tenminste, als ik het filmpje dat hierboven getoont wordt bekijk, zie ik echt geen verschil.
Ayasha schreef:dat is erg vreemd want de longeerhulp is in wezen precies hetzelfde systeem behalve dat je nog een longeerlijn moet vastklikken aan het bit en dat aan deze de "lijn" al zit. Tenminste, als ik het filmpje dat hierboven getoont wordt bekijk, zie ik echt geen verschil.