Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
luffwinny schreef:Ik zou eerst even bij de gemeente informeren of het wel is toegestaan, gemeentes kunnen erg moeilijk doen om een bak. Overigens ga je het met €200 niet redden, van dat geld kan je net een vergunning aanvragen als het niet meer is.
pien_2010 schreef:TS zou je jouw berekening vrij willen geven? Ik wil het zelfde doen op de wei over een tijd dus ga dit wel volgen.
In mijn zoektoch kwam ik dit verhaal tegen op internet, wellicht ook interessant voor jou http://www.divozaforum.com/divoza-forum ... ijbak.html .
Jibbel schreef:€150-€200,-?? Waar doe je dat van? Voor alleen al een laag zand (geschikt zand voor paardenbak) ben je zomaar €2500,- (minimaal) kwijt..
Dan moet er nog een bakrand omheen, neem ik aan? Die kun je zo duur maken als je wilt natuurlijk.
Heb je een vergunning? Reken erop dat de prijzen per gemeente verschillen, maar dat is ook een flinke kostenpost.
Patsab schreef:Lijkt me toch dat je de grond moet laten keren, en dan zit je op zijn goedkoopst toch nog steeds ergens tussen de €500-€1000 tenzij je gewoon op het gras gaat rijden.
baszo17 schreef:Patsab schreef:Lijkt me toch dat je de grond moet laten keren, en dan zit je op zijn goedkoopst toch nog steeds ergens tussen de €500-€1000 tenzij je gewoon op het gras gaat rijden.
Dan krijg je lijkt me toch echt een rot bodem??
aangezien het gras dan helemaal kapot wordt gereden... en je niet kan slepen ofzo.