...Ik heb al eerder een topic geopend met de vraag of 160 euro per maand een redelijke prijs is. Ik zou nl. een paard kunnen stallen bij een kennis. Hij heeft een loods met 3 stallen (ong 4,5m. x 3,5 m.), een zadelkamer, `n wasplaats en een buitenbak (ong. 30 x 15 ). Het ligt vlak bij een manege en een bos. De buitenbak is niet gedraineerd en is nu dus nogal modderig en niet altijd geschikt om in te rijden.
Ik vroeg me af of normaal gesproken de kosten van de stalling in de zomer en de winter hetzelfde blijven, of dat de stalling in de wintermaanden meestal minder is. Ik zou bij de manege kunnen gaan rijden, wanneer de buitenbak erg modderig is, maar ik moet hiervoor wel betalen. Ik dacht dat het redelijk zou zijn, om de stalling in de wintermaanden te verlagen, omdat ik dan vaak niet in de buitenbak zal kunnen rijden en meer kosten kwijt ben aan de manege...
Wat vinden jullie hiervan, hoe is dit bij jullie stal geregeld?

). Ik heb hem laatst gevraagd hoeveel hij wilde vragen, hij zei toen 160 euro/maand. Ik wil dit bedrag best betalen, als het redelijk is voor deze stalling en faciliteiten. Als de gemiddelde prijs hier in `t zuiden lager ligt, denk ik dat de eigenaar wel een beetje wil zakken met de prijs.