Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
8nnemiek schreef:Beide? Ik zou de wand doorbreken en de stal verbinden met de paddock/weide en lekker als uitloopstal gebruiken. Paarden moeten eigenlijk gewoon dag en nacht kunnen rondlopen. Veel beter voor hun gezondheid, zowel geestelijk als lichamelijk.
Myca schreef:Ik zou voor een uitloopstal gaan.
Klopt het dan dat je de huidige stal van 5 x 3 m naar buiten kan doorverbinden?
Het is ideaal als paarden kunnen kiezen of ze binnen of buiten staan.
Buiten zou ik dan een verhard deel maken en als er ruimte is ook een deel met zand zodat ze lekker kunnen rollen.
ArinaDiaat schreef:Mijn mening is dat een paard zelf moet kunnen uitmaken of hij binnen of buiten wilt staan. en als je daarvoor een mogelijk hebt om dat te kunnen creëeren voor je paarden, waarom zou je het dan niet doen?
Velen zullen hier jaloers op zijn die die luxe niet voor hun paarden hebben.
jaap_2005 schreef:10 m² is niet zo veel, dat is iets meer dan een 3x3 box, maar beter dan niets uiteraard! Wel zou ik ervoor zorgen dat als je een inloopstal maakt voor de 2 paarden, dan je ingang groot genoeg is, anders heb je kans dat het dominante paard de ingang versperd voor de andere
Mystic_Dawn schreef:ArinaDiaat schreef:Mijn mening is dat een paard zelf moet kunnen uitmaken of hij binnen of buiten wilt staan. en als je daarvoor een mogelijk hebt om dat te kunnen creëeren voor je paarden, waarom zou je het dan niet doen?
Velen zullen hier jaloers op zijn die die luxe niet voor hun paarden hebben.
Ja daarom lekker buiten