Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En wat te denken van de drukke paarden die in engeltjes veranderen als er gehandicapten op zitten? Paarden hebben een heel hoog ontwikkeld 6e zintuig, daar ben ik zeker van.
). En soms als ik een slechte dag heb met m'n RSI armpjes gaat ie heel lief m'n hele armen af staan likken (paardenmassage maar dan door het paard ipv voor het paard). Als ik boos ben als ie loopt te kloten in de bak (vindt ie niet leuk, meneer gaat liever het bos in) dan vertikt ie het gewoon om verder te gaan alsof ie wil zeggen "doe eens even normaal en koel je eerst maar eens even lekker af voordat we verder gaan". Hij is ook superslim en weet altijd al wat ie moet doen als ik er maar aan denk. Soms wel eens lastig als we met een stop bezig zijn (ik rijd western) en hij vanuit volle galop in 1 keer stil gaat staan omdat ik daaraan loop te denken. Hij is echt zo'n type waar je consequent en met geduld mee om moet gaan want zodra je gaat lopen drammen wordt ie dwars (en geduld is iets waar ik altijd erg veel moeite mee heb: geen betere leraar dan een paard denk ik soms wel eens
)
en het paard weg gevlucht
Citaat:Op 2001-09-07 18:29, schreef Prima:
Natasha:
RSI is heel naar; doe je wel voorzichtig met rijden en niet te veel typen? Anders kom je er nooit vanaf.
soms heb ik ook het gevoel dat paarden gevoelig zijn voor je buien.......maar niet altijd.(ik heb niet altijd het gevoel dat ze voelen hoeveel je van ze houdt!)