verzorgster met grote mond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

verzorgster met grote mond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-14 23:14

IK heb sinds een paar dagen een penny meisje als verzorgster was er blij mee.
Maar nu ga ik echt twijfelen omdat ik vanavond een grote mond kreeg.
IK heb voor de welsh een hoofdstel met bit gekocht de welsh verzorgd haar vriendin das wel een lieve meid
haar moeder waarschuwde me voor haar vriendin die me vandaag een grote mond gaf.
Omdat ik voor de welhs wel een nieuw hoofdstel had gekocht en voor de andere pony de ijslander niet.
De ijslander wordt bitloos gereden maar zij kan hem dan niet houden en eiste een bit ik heb vriendelijk gezegd als je met bit wilt rijden dan koop je dat zelf maar het geld groeit niet op mijn rug.
Kreeg vanavond op facebook een grote mond ze zei dan kom ik morgen mijn spullen wel halen en dan zoek ik wel een andere pony bij ons mocht ze alles met de pony.
Ik voel me hier wel rot over wel dom eigenlijk van me want ik zei ik heb niet gezegd dat je niet meer hoefde te komen en als je wilt gaan dan ga je maar weer een grote mond ze zei dan kom ik wel me spullen halen hierop zei ik dus niks wat zouden jullie doen houden of weg sturen.
Ze mag niet op paardrijles omdat haar ouders dat te duur vinden kan ik niks aan veranderen.
Wat zouden jullie doen eerlijk gezegd kap ik liever met haar omdat ik het niet meer leuk vind zo.

Polly
Moderator Algemeen

Re: verzorgster met grote mond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:15

kappen, je laat je toch niet zo behandelen?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:16

1 2 3 daar is het gat van de deur!

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:17

Wat een brutaliteit!

Lekker laten gaan. Zij heeft niets te vertellen over jouw pony en jij hoeft al helemaal niets te gaan aankopen omdat zij dat eist! Ze mag trouwens van geluk spreken dat ze gratis mocht komen want hier in de buurt moet je voor bijrijdpaarden altijd betalen. Behoorlijk ondankbaar :n

Eirikur

Hop, weg ermee. Voor haar 10 anderen, die wel normaal kunnen doen.

annaberberxx

tsja, je kunt er vrij weinig aan doen.
dat penny meisje is uit eigen wil al opgestapt dus zou ik haar geen 2de kans geven maar een ander de kans geven er zijn genoeg leuke meisjes die een verzorgpony zoeken, je zult er vast in slagen!

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:18

Grote mond is einde verhaal, in overleg is alles (of veel toch ...) mogelijk, maar zo'n houding is onaanvaardbaar :n

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:18

Caira schreef:

ik zou niet eens 1 2 3 tellen maar direct daar is het hek en dit is de laaatste keer dat je hier bent geweest.
Laatst bijgewerkt door Christiene op 05-08-14 23:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:19

Dat je hier überhaupt nog over na moet denken. Wat denkt dat kind wel niet. Zou dit ook zeker bij haar ouders neerleggen en haar vertellen dat ze niet meer welkom is. Is ze nou helemaal..

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:19

Pff, dat soort dingetjes gebeurden hier ook wel.
Heb ze direct het gat van de deur gewezen.
Kom nou toch, het zijn jouw dieren!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:20

Grote mond? Ducktape is het antwoord!

Even zonder dollen, je moet je niet zo laten behandelen. Weg ermee, er zijn genoeg anderen die het met plezier doen en meer respect tonen naar jou toe. :)

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:21

:wave: verzorgster.

har166

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:22

Ik neem aan dat jij een bewuste keuze hebt gemaakt om bitloos te gaan rijden. Een verzorgster moet zich dan aanpassen, niet jijzelf, tenzij de pony ook gewend is met bit te rijden. Waarom twijfel je of je deze jongedame moet laten gaan? Wat zijn haar positieve kanten, wat biedt zij jou?

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:24

voel je niet verdrietig, het is echt haar probleem dat zij zo nodig met bit moet rijden. Zijn genoeg paarden die wel met bit rijden, dus gaat ze maar naar zo een opzoek als dat blijkbaar voor haar een must is. Voel je ook niet dom want dit had jij natuurlijk nooit kunnen voorzien.
Ik zeg laat haar haar spullen pakken en laat haar ook niet meer smekend terug komen als blijkt dat ze geen ander leuk paardje kan vinden.
Heb zelf een verschrikkelijke hekel aan zulke mensen, je bied ze zoveel en dan krijg je dit terug. Zijn vast genoeg anderen die wel graag willen verzorgen.

Edit; ik heb je advertentie gezien; er staat bij dat ze pittig is dus dat had persoon in kwestie van tevoren kunnen weten, ze dacht blijkbaar dat ze haar wel aan kon.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:27

Loveskary schreef:
Wat zouden jullie doen eerlijk gezegd kap ik liever met haar omdat ik het niet meer leuk vind zo.

Je geeft het antwoord zelf al! Stoppen, van een grote mond zou in niet gediend zijn.
Ik zie het probleem ook niet. Zij geeft aan haar spullen wel te pakken en jij wilt haar liever niet meer als verzorgster.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:28

Caira schreef:

En daar is het raam :D

Weg er mee TS!

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:29

Lastig te lezen zonder leestekens! Probeer daar svp op te letten de volgende keer :)

Als ik het goed begrijp wil ze nu weg? Ik zou haar vooral niet tegenhouden, als je er nu al niet tevreden over bent, is dat je goed recht

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:30

Je vergeet de punt.

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:31

Doanique schreef:
Caira schreef:

En daar is het raam :D

Weg er mee TS!

Op de wijs van... "Gooooooi je... schoonmoeder uit het raam! Met de koelkast erachteraan." en dan schoonmoeder even omdraaien voor verzorgster.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:33

Shirley schreef:
Je vergeet de punt.

Goed punt! :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:34

:D

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:35

Het beste kun je even contact opnemen met je (ex) verzorgster, om haar te zeggen dat ze inderdaad maar beter haar spullen kan komen ophalen, omdat jij haar niet meer als verzorgster wil.
Als ze vraagt waarom dan kun je haar gewoon rustig vertellen dat je niet gediend bent van een grote mond, en je niet van een verzorgster de opdracht wil krijgen welke spullen je moet kopen.

Misschien gaat ze schelden, en in dat geval zeg je dat je daar geen zin in hebt, en leg je je telefoon neer, of loopt weg.Mocht ze erg verdrietig gaan doen, dan leg je haar gewoon uit dat dat niets aan de zaak veranderd, maar dat je haar het advies wil geven om bij een eventuele volgende verzorgpony minder brutaal te zijn, om te voorkomen dat dit weer gebeurd

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:37

Ik denk dat je het heel simpel moet houden.

Spullen laten ophalen en dan dit liedje draaien......

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:38

Dag en bedankt! :wave:
:j

Is ze wel helemaal goed bij haar hoofd?

maylotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-14 23:38

Dat zo'n kind dat lef er überhaupt voor heeft! Ik ben blij met mijn verzorgpony en ik vraag echt alles van te voren zodat ik zeker weet dat dat mag en is het niet goed dam niet.(ik ben wel al 18 misschien maakt dat ook een beetj het verschil, overigens zijn er ook genoeg jongere kinderen die ook netjes dingen zouden vragen)
Dus hoppa weg met die verzorgster!