Ik woon in de omgeving van Emmen en heb nog een paard waar ik op dit moment weinig tijd aan kan besteden. daarom zoek ik een serieus iemand die mijn paard wil rijden en verzorgen.
Er zitten wel maandelijkse kosten aan verbonden ivm stalling.
Dit hoort niet hier maar op de markt, heb getemt voor je
Lau
Geplaatst: 05-08-14 14:42
Ik heb ook een Tem geplaatst
Ik zie dat je nieuw bent leuk welkom! In ieder forum heb je bovenaan een stukje regels en richtlijnen. Klik hier eerst even op voor je iets wil plaatsen, omdat je anders topics in een verkeerd deel gaat plaatsen en ze dan verwijderd/gesloten worden. En dit is jammer want dan vind je nooit een verzorger.
Dit topic hoor op de markt dat is het 2e icoon van links boven in je scherm. Als je hier op klikt kan je ergens in de linker balk een advertentie maken.
Temmen is dat er een mod geattendeerd wordt op een foutief geplaatst topic of een topic die uit de hand loopt en deze wordt dan verplaatst of gesloten. In dit geval gesloten want jij moet een advertentie op de markt openen
Welkom hier, genoeg meiden (en jongens) die op zoek zijn naar een verzorgpaard!
Tem-men: Tip Een Mod
Ariannee
Geplaatst: 05-08-14 15:48
Weet je hoe je het op de bokt markt zet?
Lau
Geplaatst: 05-08-14 15:50
ariannexrich schreef:
Weet je hoe je het op de bokt markt zet?
lrtj_ schreef:
Dit topic hoor op de markt dat is het 2e icoon van links boven in je scherm. Als je hier op klikt kan je ergens in de linker balk een advertentie maken.
Ow had het niet gezien, zie dat jij het al hebt uitgelegd
Nicole288
Geplaatst: 10-08-14 01:42
Een oproep als deze hoort inderdaad op de markt, je kunt hem plaatsen onder 'diensten' en dan bij bijrijders/verzorgers. Ook kun je hier kijken naar de advertenties van mensen die hun diensten als verzorger aanbieden. http://www.bokt.nl/markt/