Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maanoogje schreef:Ik zou zeker likstenen plaatsen als ze dat lekker vinden. Wilgentakken neerleggen is inderdaad ook een goed idee, mijn verzorgpony's hebben ze ook gehad.
Misschien dat ze het leuk vinden om met zo'n grote bal te spelen? (Of als alternatief gewoon een kleintje.) Mijn tante's paard was helemaal gek op z'n bal, was ie letterlijk uren mee bezig als hij de kans kreeg. Ik weet dat bij mijn verzorgpaard in de wei een bal onder zo'n kapje hangt. Geen idee of ze er wat mee doen, maar ieder paard is natuurlijk anders.
Krabben je Shetlanders veel? Ik weet er wel een paar te noemen die met behulp van jukken hun hek gesloopt hebben. Misschien dat je van wie borstels voor ze op kan hangen aan een stevige paal zodat ze die niet slopen.

mijn fjord die verveelt zich heel snel en dan gaat ze altijd een soort van luchtzuigen. Maar denk daat ik nog een paar hooinetten koop en die dan over de ruimte verspreid! Maar andere ideeen zijn ook altijd welkom