Opbergruimte indelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Piekosjj

Opbergruimte indelen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-14 21:12

Hallo allemaal,

ze zijn bij mijn paarden aan het verbouwen en dat heeft er voor gezorgd dat de stal die als opslagruimte voor voer + tuig functioneerde, is verplaatst, en dat ik eindelijk heb kunnen knutselen aan de indeling. De indeling is compleet veranderd en er is nu een klein hoekje over om een grote kast of iets dergelijks in de zetten zodat alle spulletjes als reserve stroomdraad, reserve borstels, hoeven/ledervet, longeerlijnen, bescherming en andere kleine dingetjes in op te slaan, zodat het eindelijk niet meer op de grond ligt te slingeren.
Nu heb ik wat moeite met het vinden van een juist 'iets' om dit in op te slaan. Ik zag op de site van de blokker een erg mooie ladenkast van kunststof, maar helaas viel deze toch wel erg klein na hem in het echt te zien. Ook zag ik bij de ikea een enorm mooie kast van ijzer (stevig!) voor een erg klein prijsje. Dit was meer een plankenkast zodat je er wat dingen in kan zetten maar ook bijv bakken kan kopen om daar het een en ander in te bewaren. Ook erg handig.
Nu zit ik een beetje met het probleem dat ik niet zo goed weet wat ik moet doen. Is zo'n open kast wel handig? Kan ik niet net zo goed twee van die kunststoffen ladekasten kopen en deze op elkaar zetten? Zijn er nog andere alternatieven?

Ik heb het liefst iets wat goed stevig is, het hooi komt er naast te liggen en er zal vast wel eens een hooibaal overheen rollen. Ik heb de ruimte van ongeveer 1 meter in de breedte, diepte maakt niet uit en hoogte mag goed hoog, tot de hoogte dat je nog goed wat van de bovenste plank/rij/lade/ kan pakken.

Iemand die misschien met mij mee kan denken? :)

tamary

Re: Opbergruimte indelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-14 23:31

Piekosjj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-14 23:48

Wauw dat is handig, dankjewel! _/-\o_

DubbelFun

Re: Opbergruimte indelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 09:26

@Piekosjj : kijk op Marktplaats of er in je buurt een gratis of hele goedkope kast te vinden is.
Iets wat afsluitbaar is is altijd beter, want in een open kast worden spullen snel erg stoffig.

Bakken zijn idd handig, maar maak voor je zelf eerst een optelsom wat je voor alles dan kwijt bent, want ongemerkt loopt dat behoorlijk op ;)

Mees238

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-14 17:47