hier staan ze alvast op een rijtje...
decathlon cap:
Usage
Entraînement et compétition.
Composition
: polystyrène expansé.
protège nuque mousse
coque ABS
calotin polystyrène expansé
visière flexible
prijs:76,49

Lami-cell cap:
Lami-cell Professional Helmet
EN-1384 goedgekeurde veiligheidshelm. Prijs € 85,00
Elegante vorm, micro suede finish, extra goede cooling en ventilatie aan de voor- en achterzijde. Luxe uitstraling.

Harry's Horse Pro Plus:
Nieuw is deze supermoderne veiligheidshelm, met ABS-schaal en uiteraard CE-goedgekeurd. De buitenzijde is bekleed met Chamude, een ultra-microfiber suède, vuil- en vochtafstotend. De binnenzijde is gemaakt van COOLPLUS, dit materiaal is beroemd om zijn temperatuur- en vochtregulerende eigenschappen. Het captuigje sluit perfect aan op de achterzijde van het hoofd. Dit is van belang voor de pasorm en geboden veiligheid, en zit erg comfortabel. Het titaniumkleurig voorpaneel herbergt een aantal ventilatieopeningen die de helm aan de binnenzijde voorzien van verse lucht. Dit systeem bevordert het draagcomfort, en zorgt voor een snelle afvoer van transpiratievocht.
prijs: Euro59,99 (op the gallop , kdenk dat hij op deze site het goedkoopst is)

Reithelm 'Swing Pro',
der luftig-leichte, formvollendete Sicherheitsreithelm, der allen Anforderungen entspricht! Geprüft und getestet nach der gültigen Europanorm DIN/EN 1384, durch die exclusive SLIMFIT®-Passform optimal für jede Kopfform, mit passgenauem Nackenpolster für einen rutschfesten Sitz, durch den EASY LOCK®-Verschluss schnell und leicht zu öffnen, mit flexiblem Schirm, das 'Air Ventilations System' sorgt für ein konstant ausgeglichenes, luftiges Klima mit extra flachem Ventilknopf, das AWA COOL®-Innenfutter garantiert einen hautfreundlichen, angenehmen Tragekomfort, mit edlem MICRO-TRICOT®-Bezug, Farben: anthrazit-schwarz, blau (blau erst ab Gr. 54!), Gr. 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60
Prijs: 79.95 EUR
[img]ftp://a211898:clairhout160@users.pandora.be/swing_pro.JPG[/img]
(niet letten op de prijs dit is uit de oude loesdau catalogus)
Casco Classic
Een klassiek model rijhelm in de bekende Casco kwaliteit met veel aandacht voor de veiligheid en een fijne pasvorm. De helm heeft een mooie velours buitenzijde en een flexibele klep. Kleur: zwart
Leverbaar in 3 maten; 48 t/m 52, 52 t/m 57 en 57 t/m 62
prijs: ??

GPA
geen uitleg nodig

prijs: 244 EURO (bij decathlon)

prijs: 309 EURO (bij decathlon)
daarom deze poll... Ik zou de GPA nemen maar omdat ik volgend jaar naar de Univ ga zal ik maar weinig tijd meer hebben om te rijden dus weet ik niet als het het waard is om zoveel geld neer te tellen