Zoals de titel al zegt: hoe kan de bakrand verhoogd worden, alleen dan zonder nieuw hekwerk te plaatsen en dat het wel veilig blijft.
Wij hebben nu dit als bakrand:
Dus gewoon palen met daartussen een soort van lint.
De reden dat ik erover na aan het denken ben is dat mijn jonge paardje met vrijspringen mooi de bakrand had genomen als hindernis in plaats van de hindernis zelf
En vorige keer liet ik haar even rollen en schrok ze ergens van waardoor ze weer bijna eroverheen ging. Ze is springgefokt net zoals nog een paar andere paardjes op stal die ook al erover heen zijn gekomen 
Nou zou ik haar graag wel gewoon los in de bak willen kunnen zetten (al is het alleen om te rollen) zonder dat ik me zorgen hoef te maken dat ze weer over de bakrand gaat, heeft iemand een goedkoop ideetje wat makkelijk zelf uit te voeren is?

Bedankt voor de tip over de ringisolatoren, zo heb ik hem gevonden!
. Paaltjes zelf zijn misschien niet supersterk maar die hebben ook niets te lijden, die hoeven alleen maar de draad omhoog te houden. Als je de verbinding tussen de palen en hetgeen je er bovenop zet maar stevig kan maken en dat lukt met de prikpaaltjes wel goed