Quentin is echt onmogelijk; als ik hem ergens vastbind dan breekt hij de tent af.
Hij gaat lopen trekken/rukken aan het halster (niet hangen maar vooruit willen), bokken, steigeren en schrapen.
Als ik erbij blijf is het nog wel te doen; dan gaat hij alleen schrapen (vonken vliegen eraf) en drammen, maar als ik weg ga is hij helemaal onmogelijk!
Hij slaat echt de tegeltjes van de wasplaats af.
Gister moest hij onder het solarium en het was echt een hel van 40 minuten; de hele tijd steigeren en bokken en proberen zich los te maken.
Ik kan hem gewoon nergens even vastzetten!
Het is geen angst maar gewoon drammen; accepteert gewoon niet dat hij vast staat.
Hij heeft het altijd al gedaan maar sinds hij twee touwen heeft gesloopt (en dus los was) is het nog erger geworden.
Gewoon hem vastzetten en het hem maar laten leren werk ook niet; dat probeer ik nu al een half jaar en helpt echt helemaal niks! Behalve dan dat hij de halve stal afbreekt.
Hij blijft gewoon doorgaan; is inelkgeval geen opgever.
Maar hoe leer ik het hem nou af ? Hoe leer ik hem gewoon even ergens rustig stilstaan?
Ik baal hier echt van want als ik uitmest kan ik hem nooit even op de wasplaats vastbinden en dingen als het solarium is ook onmogelijk.
) zoeken en ze daar met een ketting aan vast maken. En vooral dan op je tanden bijten en haar gewoon maar laten staan.
!