Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JenW schreef:Het gelijk duidelijk vermelden als ze op de camping komen?
Paard kijken mag, maar verder niet anders sta je zonder pardon buiten?
Ibbel schreef:Ik denk niet dat TS de eigenaar van de camping is.
Wel zou je de camping-eigenaar kunnen vragen of hij een informatiebrief aan z'n gasten wil geven als ze inchecken. Ik ga er van uit dat de camping ook een aantal huisregels kent, daar kan dat dan meteen bij.
In zo'n brief kun je dan uitleggen waarom eten geven niet goed is, en waarom die Shet met een eczeempak aanstaat. Je kunt dat ook wel op een groot bord bij de wei neerzetten, maar als de camping-eigenaar bereid is al z'n gasten te informeren over z'n buren, in combinatie met de huisregels, maakt dat misschien meer indruk.
Pearlx schreef:Hier hebben ooit mensen voor onze deur palen van het weiland uit de grond gehaald.
nafnaf schreef:Of een bordje met letop ik bijt? Misschien schrikken ze en af
Pluizebolpum schreef:Pearlx schreef:Hier hebben ooit mensen voor onze deur palen van het weiland uit de grond gehaald.
Paar weken terug kwam er ook nog doodleuk een man met een kindje binnenlopen. Dat ze even wilde paardrijden (op zich snap ik die vraag nog wel, maar de manier waarop het gebracht werd, of we maar even wilden gaan zadelen). Heb ze maar vriendelijk naar de plaatselijke manege doorverwezen.
Pearlx schreef:Dat vind ik toch ook redelijk onbeschoft zeg!
Die mensen uit mijn verhaal waren vakantiegangers, een gezinnetje van de camping uit de buurt die even in het bos kwamen wandelen. Zoonlief had de palen uit de grond gesloopt en in de sloot gegooid.Heb maar even een briefje onder de ruitenwisser gelegd voor als ze terug kwamen van de wandeling. (omdat ik weg moest) dat dergelijke handelingen onder vernieling vallen en dat ik het kenteken had genoteerd. Staat vader de volgende dag woest voor de deur dat ik van zijn auto af moest blijven. Zolang zij van mijn afrastering afblijven he?
chamion schreef:OMG wat grof zeg. Hoe heeft die vader dat in zijn kop kunnen halen....
Gelukkig zulke erge dingen nog nooit meegemaakt en hoop dat het ook nooit gaat gebeuren.