Stalling gezocht, omgeving Hoofddorp

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hooiberg1

Stalling gezocht, omgeving Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 13:00

Beste bokkers,

Ik lees al enige tijd mee op bokt en nu ik met een vraag zit heb ik toch een account aan gemaakt!

Voor mijn lieve merrie zoeken wij een leuke stal. Wij wonen zelf in Hoofddorp en zoeken daarom een stal in de buurt.

Ik vind het erg belangrijk dat ze veel naar buiten kan. Ook in de winter. Een ruime stal met stro waar ze met der hoofd naar buiten kan kijken, eventueel een uitloop stal. Een bak binnen is niet het belangrijkste maar wel een bak waar je in kan rijden.
We vinden het fijn om graag buiten te gaan rijden in het bos of park. We hopen dus dat de stal in de buurt ligt van een bos of park waar je lekker en goed kan rijden.

Als jullie een leuke stal voor ons weet, zeg het of stuur een privé berichtje. Alles is welkom!

Anoniem

Re: Stalling gezocht, omgeving Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 13:03

vraag bokker Rianne11_42 eens! Ze staat op een top plekje in hoofddorp!

hooiberg1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 13:09

pimaude schreef:
vraag bokker Rianne11_42 eens! Ze staat op een top plekje in hoofddorp!

Bedankt! Heb haar gelijk een mailtje gestuurd.

Meerdere stallen zijn zeer welkom! Zo kan ik een beetje vergelijken welke het meest geschikt is.

Weet wel enige pension en manege stallen in de buurt maar we zijn meer op zoek naar een gezellige kleine stal.

:)

hooiberg1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 17:21

Niet meer mensen die een stal weten?

Ik zag op de spiering weg een aantal stallen en bakken staan vandaag. Weet iemand daar meer van? :d

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:33

melissa_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:36

Ken je Stal Wiltenburg? Ik ben daar (nog) niet geweest, maar hun site spreekt mij aan.
Ik zoek voor mijn paard ook een paardvriendelijke stal in de omgeving van Hoofddorp.

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 17:45

Bij Wiltenburg zal waarschijnelijk een wachtlijst zijn. Ik heb er ook een poos op gestaan, leuke stal en paarden hebben het er prima.

hooiberg1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-14 19:35

Sanniejtjuh schreef:
http://m.marktplaats.nl/a/dieren-en-toe ... ousPage=lr

Vriendin staat hier met paard. Misschien is dat wat?

Ik hoorde laatst ook dat Starro het een en ander opgeknapt heeft...

Hier hebben wij inderdaad gekeken maar er zaten veel kuilen in het weiland en onze merrie is een beetje klunzig dus dat wordt gevaarlijk!

melissa_b schreef:
Ken je Stal Wiltenburg? Ik ben daar (nog) niet geweest, maar hun site spreekt mij aan.
Ik zoek voor mijn paard ook een paardvriendelijke stal in de omgeving van Hoofddorp.
Sanniejtjuh schreef:
Bij Wiltenburg zal waarschijnelijk een wachtlijst zijn. Ik heb er ook een poos op gestaan, leuke stal en paarden hebben het er prima.

Stal Wiltenburg de site sprak mij ook zeer zeker aan! Jammer van de wachtlijst misschien toch maar eens langs gaan!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-14 19:36

Hier even een slotje voor overleg.