Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zwerte schreef:Een draadje zonder stroom voor een shetlander? Die hou je daar nog geen dag mee tegen vrees ik.... Meeste shets zijn uitbreekkampioenen namelijk. Dubbel stroomdraad/lint met een flinke tik stroom lijkt mij het minimale eigenlijk. Ik heb er 1 gekend die in zn wintervacht daar alsnog doodleuk tussendoor kroop, die had echt een hele muur van stroomdraad nodig om hem tegen te houden.
En in het algemeen zou ik juist absoluut niet op omheining besparen. Je wil het niet op je geweten hebben dat ze uitbreken en schade veroorzaken of zelf verongelukken.
mimipony schreef:Ja, ik wil een zo goedkoop mogelijke oplossing. Maar hout is heel duur, gewone schrikdraad met stroom zou een oplossing zijn, maar ik hoor hier dat dat niet voldoende schijnt te zijn, dus wat moet ik er dan nog bijzetten?
vuurneon schreef:Je kan dan wel stevig gaas gebruiken. Doordat je met een accu gaat werken kan het gebeuren dat de accu leeg is voordat jij het door hebt en dan is het fijn om nog een extra iets aan de buitenkant hebt.