Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
karev schreef:Ik gebruik een groot groen aanhangernet met fijne mazen. Werkt prima. 1 x dubbel leggen en de zijkanten dicht weven met touw. Bovenkant ook vanaf beide kanten tot halverwege zodat je een vulgat over houdt
cissy schreef:karev schreef:Ik gebruik een groot groen aanhangernet met fijne mazen. Werkt prima. 1 x dubbel leggen en de zijkanten dicht weven met touw. Bovenkant ook vanaf beide kanten tot halverwege zodat je een vulgat over houdt
Hier idem, kosten stuk minder dan de speciale paarde hooinettenen in diverse maten te verkrijgen
BBolluijt schreef:goedemiddag
kijk voor de grote hooinetten even op onze shop : http://www.cavalo.nl/staluitrusting/hoo ... net-4.html
We hebben ze standaard p voorraad tot 120 cm breed, maar kunnen op aanvraag ook grotere netten leveren.
laat maar even weten wat je nodig hebt?
Met vriendelijke groet
Bram Bolluijt
cavalo.nl
karev schreef:Ik gebruik een groot groen aanhangernet met fijne mazen. Werkt prima. 1 x dubbel leggen en de zijkanten dicht weven met touw. Bovenkant ook vanaf beide kanten tot halverwege zodat je een vulgat over houdt
MaartMxx schreef:wij hebben altijd alleen een hooinet in de trailer. hooinetten brengen veel meer stof vrij dan dat je het op de grond legt